(Ingen rubrik)

Sitter hos syrran och ska försöka kolla på filmen som går på 3:a, :D
Men den har jag redan sett, jag är ju en sån där filmnörd eller vad man kallar det :D


JAG HAR FÅTT EN NY MOBIL :D :D :D
Är jättenöjd, blev en K810i :D Bättre än den andra skiten jag hade, men den fick mamma :D
Hon blev iaf glad för den :D

Vad ska man hitta på ikväll då tro? vet ej faktiskt, skulle egentlgien varit med min älskade gumms till Sunne på tomterock, men det blev ju inte riktigt så, är sjuk.. :( Hoppas vi ses snart min älskade Helena :D saknar dig jag <3

Nej om jag ska vara lite social mot syster oh Christian kanske?
Det vore ju lite snällt :D hehe...
Eller ja, kolla påfilmen iaf :D

 

-Catrin ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0