Uppesittarkväll :D

Fast det har ju jag varje kväll/natt :P Så det är ju ingen skillnad :P
Förutom att man ska klä granen, och såna saker :D För det är ju inget jag gör varje kväll :P
Haha, det skulle vara lite kul om jag satt uppe en sommarkväll, och klädde julgranen :D:D
Vilken syn, men det skulle ju vara i förebyggande syfte jag gjorde det isf :P

Vill ha jul nu, vill ha julmat jag :D älskar julmat :D:D
Jag är verkligen helt tokig i mat på jul jag :D
Fast mat är ju såklart gott annars också :P


Nej nu ska jag lägga in bilder på BDB innan jag går och sköljer ur färgen ur håret :D
Var ju tvungen att fixa till utväxten, det såg ju förjävligt ut annars :D Men nu är det taken care of *lol*


God Jul På Er <3

-Catrin ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0