Händelserikt :P

Ja det har det varit, eftersom jag har fyllt år och haft fullt upp med att bli firad :D Tack så mkt alla som ringde o messade, och såklart ni som var med och firade mig under helgen :)

Fick ju såklart paketeter också :D Snygg stavning :D
Men iaf, ::: Tatuering, mat-servis, presentkort, pengar, påfyllnad till mobilen, en jättefiiiiiin lampa :), Ett antikt mynt, en pubrunda, om jag glömt nått, borde inte ha gjort det, men påminn mig isf :D Minnet försvinner med åldern ni vet ;)

På fredagen var vi hemma hos mor och åt smörgåstårta, vill fylla år varje dag, :D Och det blev lite fullirullan ;) Bara liiiite ;) Min älskade gumms var med också :D Tack tack tack, för att du finns hjärtat :)

På lördan var vi med min älskade åsa ut :) Tack för en jättekul kväll :)
Det får vi göra igen :D Verkligen :)

 

 


Sitter och försöker plugga till proven imorgon, men det går inge bra, och sen ska jag skriva den j*vla uppsatsen som ska in imorrn med
*grr* vill inte. *grr* Måste..... :(

Får försöka göra det nurå.. :P

Hörs.:)

-Catrin ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0