Plugga...

Ja det är precis vad jag ska göra :-(
Fast jag har egentligen inge lust, har tvättstugan samtidigt, Fan vad körigt :-S

Det är verkligen allt på en gång... :-(

Inte många dagar kvar nu, för att vara exakt så är det 3 dagar kvar :-D Nu kikade barnet i mig fram igen ;-) Ja jag vet, jag är hopplös :-D 

Trodde du skulle komma ihåg, men det enda du frågar är ''Vad vill du ha i julklapp'' :-(
Har du inte tänkt på att det är den 23:e snart? Fattar inte ens att du har glömt bort det..
Igen :( Usch, tänker inte påminna dig heller, för vad gör det för skillnad? INGEN!!

Nej, jag ska sortera tvätten nu., och sen blir det plugga på de 3 proven också,
 fram till 21, och då är det Desperate Housewifes igen :-D
Har längtat som en galning efter det ;-)

Höres säkert sen eller imorgon  :-)

-Catrin ;D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0