Forshaga och illaluktande lukter!

För det första så måste jag påpeka att Forshaga och illaluktande lukter inte hör ihop.. Förklaring följer i inlägget. Haha.

Jo men visst, ser ni. Dagen började med skola och prov (som antagligen gick käpprätt åt h-vete), sedan bar det av från skolan in till staden, blev hämtade av Älsklingen (som btw jobbar skit-tider den här helgen), vi åt lite mat, och sedan fick jag lov att åka mot Grums med bussen, ville ju att älsklingen skulle med och mysa, men det skulle blivit så krångligt. Väl i Grums, blev det till att göra sig iordning för att åka till Sofie i Forshaga på sminkparty, med Dessie, Emmelie, Emma och Jeanette, det var riktigt lyckat, blev lite sugen på att köpa en massa, men det var lite dyrt. Sånt där Mary Kay, ni vet.
Vi var väl där ett par timmar, satt och pratade om lite allt möjligt faktiskt, en massa sex-prat bland annat, blev det iaf! Haha. Härliga tjejor ni! Sen bar det av hemåt, (btw så körde Emmelie både dit och hem, duktig hon är, hihi) skulle egentligen druckit lite vin idag, men blev så sent så det tar vi imorgon istället.

Åkte iallafall och bytte bil i Portila innan vi åkte mot Grums helt och hållet. När vi satte oss i bilen upptäckte vi en skum, nästan lite kväljande lukt, men det verkade inte komma innifrån bilen, så vi åkte. Väl när vi skulle släppa av Emma hemma hos sig, så började lukten komma tillbaka, och det visade sig att vi hade fått in hundbajs i bilen. Som tur var fanns det rengörings-servetter så det blev borta ganska fort. Och en ny wonderbaum blev det också. Usch vad det är äckligt med bajs. Haha. Kväljning värre.

Och nu sitter jag här mitt i natten. Ensam, kärlekskrank, trött, glad, kär, och saknar älsklingen, men funderar på att sova! 
Hur har eran dag sett ut? Sov gott folket!

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0