Jag är bara för rolig.

Usch och blä, vet absolut inte vad jag ska skriva idag, känns mer eller mindre
som om min stackars hjärna har tagit semester (eller sagt upp sig på grund av för låg lön).
Har förresten kommit på (grattis till mig) att jag alltid har en vana för att ställa till det med precis allt,
ska det vara så svårt att låta bli att ''förstöra'' allt?
När det går som det ska, så ska jag alltid ställa till med något bekymmer!
Kan det aldrig vara någon hejd på eländet?
Nu är det ju kanske inget allvarligt, eller kanske rent av ingenting, men det känns som om jag gör allt fel vissa dagar! Kanske inte ens gör det, men, jaja. Shit the same!

Något roligt då? Ja det är väl att jag ..... ehm, *host* sovit?
Har inte hunnit göra så mycket än idag ju. Blir till att tvätta ikväll iaf, men mellan nu och sen har jag inte en aning om vad jag ska hitta på. Kanske ska försöka göra något nyttigt som att typ sortera tvätten så jag slipper det sen, men hur kul är det då? Hmm.

Skriver sen, tvätten kallar.
Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0