jag var ju iallafall där!

Ja, denna måndag började ju bra. Alarmet ringde, (2 ggr) , somnade om, Christian ringde, (somnade om) tvärvaknade och slängde på mig kläderna, hoppade på första bästa buss till staden, väl där hoppade jag på nästa buss ut till skolan, och Nathalie ringde, ''jag ska berätta en sak för dig, men det gör jag när du kommer till skolan'' , kommer dit lagomt till tolv, och en glad Nathalie klappar mig lite lätt på axeln och säger, ''Vi slutar efter klassrådet'' (det började vid 12.20 och slutade vid 12.45.. TROR NI JAG VAR LYCKLIG?! Nej inte ett dugg. Usch.

Tänkte att när jag ändå är här så kan jag sätta mig i bibblan ett tag och göra lite restmoment, så jag och Natha stannade kvar. Så vi tog med alla böckerna (och då menar jag ALLA) och sätter oss ner i bibblan, börjar rota i all skit, och så ringer brandlarmet?! Då är det någon skitunge som tycker att nu jävlar ska vi ha kul, så h*n trycker igång brandlarmet, vi trodde det var en övning (villket iofs var sant eftersom det inte brann, men vi var tvungna att gå ut iaf) så jag blev ju inge gladare av att det var en ***** som bara ville hitta på något kul! Fy skäms. 
Fick lite gjort iaf när vi väl fick komma in igen. Så jag och Natha åkte från skolan vid 15.45. Sen tog jag bussen till Wåxnäs och gick ut till Christians jobb, och det började ju såklart spöregna när jag klev av bussen och skulle gå en bit, så jag vart lite blöt!

Åkte hem och var hemma typ 15 minuter, sen åkte vi ner till Sara pch Maria en sväng, sen blev det mat efter det, och sen hem och kollade lite på Rattatouille, men det blev inte alls länge, Älsklingen var så trött så han gick och la sig tidigt, men det behövde han. Ska snart ta och krypa ner brevid honom. Och sova ltie jag med.

Men först ska jag skriva ett självportträtt som ska lämnas in imorgon. Recensionen är redan gjord, den var jag duktig och gjorde förut. Måste nog skriva lite om lördagen också först. *ler*

Vi åkte ju ner till Dessie och Fredrik, så det blev lite alkohol, och efter en liten stund ville vi ju hitta på något, så det blev lite twister, och det har man ju inte gjort på jättelänge, så man kände sig inte jättesmidig just då, efter det blev det lite Wii (eller om det var före twistern.) Det var ganska lika mellan killarna och tjejerna. Haha. Fredrik gick och la sig efter en stund han för han skulle ju upp och jobba igår. Men vi andra drack vidare och så kom vi på att singstar, det skulle vara kul, så vi ''sjöng'' en del och högt! Stackars Fredrik! Eller ja, han hade tydligen sovit även fast vi satt i vardagsrummet och gormade! Haha. Det var riktigt kul! Får göra om det någon gång. Verkligen!!

Nej nu ska jag nog ta och göra det där självportträttet, så jag får gå och lägga mig brevid Älsklingen!

Godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0