Känslan är underbar!

Hihi, ja nu sitter jag ju vid bloggen igen, helt otroligt.
Det börjar gå åt rätt håll med allt vad bloggande heter.

Vet ni en sak? Jag körde bil igår!! Haha.
Stackars Christian som ska försöka få mig att lära mig det här någon gång.
Det blir nog inte lätt. Stackars! Är så glad att det är vi, och att du står ut med mig Älskling!
Det som gick bäst igår, var nog min parkering. (till slut) Haha.
Men det går nog bättre bara jag kör lite till.

Hoppas på lite film och mys ikväll bara, orkar nog inte göra något mer än så tror jag. Haha.
Är så sliten, men jag har inte gjort något för att bli det. Konstigt.

Nej, nu blir det tv.

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0