Nedrans skola.

Det känns så värdelöst att jag ska till skolan imorgon, vill verkligen inte, vill ju hellre stanna kvar hos dig, bara mysa. Vill ju faktiskt det imorgon, eller ja, alla andra dagar också förstås! *ler* Men imorgon är det ju ändå 3 månader. Lite speciellt ju! Vi kan ju inte umgås förens fredag ju, efter att jag kommit från skolan. Men men, det är ju något att se fram emot iallafall, Gud vad jag saknar dig när du inte är med mig, Goding ;)

Idag har det varit en sån där nedrans ont dag, började ju med att jag försov mig imorse, så jag kom aldrig iväg till skolan. Jag som hade matteprov och det idag. Nedrans! Får göra det vid ett annat tillfälle istället då.

Ska försöka kolla lite på tv:n nu och sen sova. (Försöka sova iaf)

Saknar dig <3

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0