Nu blir det farligt till helgen.

Haha, måste börja med att berätta: JAG HAR VÅRKÄNSLOR!!
Jag åt årets första glass förut, inte såndär glass som typ Big Pack, utan en riktigt glass!
Och nu kunde man ta av sig jackan utan att frysa ihjäl, och det var tillochmed varmt på bussen hem från staden idag! Jag blir så glad när jag vet att våren är påväg! (äntligen!)

Tillstånden för mamma och älsklingen kommer imorgon, så nu blir det att börja köra, (brum brum) usch vad jag längtar. Ska bli så skönt när det är klart!

Gjorde matteprovet idag, tror inte jag klarade det, skulle använda ekvationer och sånt, men jag räknade ut skiten på vissa frågor utan dem! Så det blir nog inget betyg på det provet! Oops. Haha.

Ringde Arbetsförmedlingen (igen) idag, och nu äntligen fick jag tag på honom, men han sa bara att: "Jag måste ringa ytterligare ett samtal, så återkommer jag till dig idag eller imorgon" , men det vet jag hur det blir, han ringer inte alls, eller kanske om en månad! Men har han inte ringt imorgon så får jag helt enkelt ringa honom!

Kanske ska försöka gå ut lite när det fina vädret äntligen är här?!

Har ni det varmt och soligt idag?

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0