Sinnessjukt!

Katrin Schulman vill inte ha barn! So what? Alla vill inte det, så enkelt är det ju bara.
Tycker det är så himla typiskt pressen att skriva en artikel om att hon inte vill ha barn, men det är ju bara för att det är Katrin Schulman! Det finns ju ''normala'' svenskar som heller inte vill ha några barn, men det skrivs det inget om! Sen att hon tycker det inte är fantastiskt med barn är ju en annan sak! Alla kan ju inte tycka om barn, men jag finner det konstigt att hon absolut inte vill ha några egna! För att hon vill jobba, festa och träffa kompisar! För min del, så verkar det som om det är hennes livsdröm att festa och jobba! Vilket inte är klokt, för vem vill inte innerst inne ha egna barn? Det kanske bara är ett PR-trick för att vara med ytterligare en gång i tidningen?

Nej, lägger inte ner någon energi på att ens skriva något mer om detta!
Hoppas du kommer till insikt med ditt liv Katrin! Det finns så mycket mer än bara snor och skrik hos ett barn!

 

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0