Tråkigt som själve f*n.

Nej så illa är det inte, men det är bra tråkigt att sitta och försöka fördriva tiden.
Älsklingen är iväg och grejar bilen han, får se när han kommer hem. Kanske kan lura ut honom så vi kan åka och köpa lite mat! Börjar bli lite hungrig jag!

Ojoj, vilken dag det har varit! Var riktigt kul att bara stå och titta på allt folk som vill pröva lyckan på IDOL audition som var idag! Tråkigt att varken Emmelie eller Jeanette gick vidare, men ni är ju Grums stjärnor! Alltid!!
Sällskapet på IDOL var, Dessie, Emmelie, Emma, Jeanette och Christer (de var där från 07.50 imorse dom) sen kom jag och Christian dit vid typ 10.30 eller något, helt klara var de med sjungandet och allt vid typ 16.oo (lite innan det) Jag och Christian fick lite underhållning medan vi stod utanför och väntade på de andra, en manskör vars körledare var med i körslagett, de fanns tydligen ute på Youtube också, Markören, får ni nog söka på då. (det var det de kallades) Haha.

Undrar vad det blir ikväll, jag är sugen på att börja köra jag, men vi får väl se sen när Christian kommer hem igen, vad vi ska hitta på. Lite trött är jag efter att ha varit i staden sen tidig morgon på en lördag! Men egentligen är det inte så synd om mig, de andra var ju där ännu tidigare dem!

Ska försöka få upp filmen på den där kören också, men inte just nu.

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0