What's wrong?

Inte ens i bloggens värld känner jag mig fri från alla tankar som mitt huvud ställer till med,
jag är en såndär expert på att tänka en massa som jag inte ens behöver,
och skriver jag det här så blir det säkert bara en massa strunt för att jag inte säger det direkt.
Men vart ska alla dom tankarna ta vägen om jag inte skriver dom och inte säger något?
Jag känner mig som ett totalt pucko för att jag ens tänker som jag gör, men det kanske finns anledning till det?
 
Men, lite roligare saker nu då!
Var hos Åsa och Linnéa en snabb sväng idag, och försökte ta lite kort, men Linnéa ville inte riktigt vara med och se glad ut! Men hon är söt ändå! Dom bilderna kommer upp på min BDB !
Jag och Åsa försökte vara lite nyttiga, så vi dansade ett par danser med Mario-spelet igen, så nedrans kul det där spelet är, men jag kunde inte dansa lika länge idag, eftersom mitt knä bara tar livet av mig!
Som tur var när jag började knata upp för himlabacken, (en nedrans lång backe här i Grums) så åkte Dennis förbi mig, så jag fick åka med! Vilken ängel!

Men jag tror inte att det gör det, men det får väl tiden utvisa, jag känner mig bara så överfull, sprängs snart!

Nu blir det nog tv:n, och soffan, annars har jag nog inget knä som fungerar imorgon.
Hejda!

The wall is about to brake!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0