Bloggande ''småbarn''?!

Hittar inget mer passande ord än småbarn!

Läste Metro idag, och Alex Schulman hade skrivit om bloggvärlden, och jag blev chockad, och måste hålla med Alex om att det är oförståeligt hur typ blondinbellas, eller hennes copy-cat bloggar kan vara så nedrans populära, Det är ju inget intressant att läsa, jag skiter väl blanka f*n i vad dagens oufit är eller vilka dom tog en fika med på stan i 14 timmar med.
Sure, skolan är boring, men det är ju inget man behöver blogga om varenda dag, för 80% av skolungdomarna vet det redan!

Jag trodde bloggen var ett sätt att nå ut med sina tankar och funderingar, inte lägga upp innehållet till punkt och pricka på sin dag!
Skaffa en dagsplanering eller något istället.

Jag skriver säkert också en massa skit i min blogg, men jag ligger inte högt upp på någon toppblogg-lista.
Så jag känner mig berättigad till att klaga lite! 

Varför inte skriva lite vettigare blogg-inlägg för att förtjäna topp-placering i bloggvärlden?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0