Film kanske?

Ja, det blir antagligen film eller liknande med Therese ikväll :-)
Ska bli kul med lite sällskap, ska kanske försöka få med henne till ICA och köpa lite snacks kanske? ;-D

Borde egentligen raka benen också, appropå ingenting :-D Men det kan vänta tills imorgon, en dag mer eller mindre liksom :-D

Nu äntligen har jag fått min sån där knapp, så man kan prenumerera på bloggen. (Vem som nu skulle vilja göra det?)
Såg att det var faktiskt hela 2(!) stycken som redan gjorde det, och blev väldans nyfiken med en gång. Undrar vilka de 2 är som är liiiite nyfikna på mig och mitt liv(?)

Någon som vill erkänna? Words can't describe how much i love you! <3

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0