GRATTIS GRATTIS!

Min mamma fyller idag 50 bast :D Hoppas du inte är allt för nojig nu ;D
Stort grattis till dig iaf på din dag :D Love you mammsen :D


Tänkte på det där med jämnt antal, för om man fyller 20, 25, 30, 35, 40, 45, 50, 55, 60 osv, så blir det ett jädra ståhej, om man inte avsäger sig det förstås, men om man fyller ''udda'' så ska man nästan vara glad om någon säger grattis, vad är skillnaden? Man fyller ju ändå år varje år, ska det då vara så nedrans speciellt, vid ''jämnt''?

Jag hoppas det blir en bra dag när jag själv fyller jämnt, men inget jädra ståhej, man fyller ju som sagt år nästa år igen :D
Haha :) Man kan ju partaja varje år istället ju :D hihi :)

Sitter och letar länkar till teori, för B-körkort, någon som vet någonstans där man kan testa sina kunskaper gratis(?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0