I'm here?!

Hihi, som Sandra funderade på, vart har jag tagit vägen? haha, jag är här, men är för lat för att blogga :P
Kul och se att det är någon som saknar mina kassa inlägg :D

Vad har hänt sen sist då? det är den 7:e idag, och jag bloggade sist den 1:a, så det är iaf 5-6 dagar jag ska försöka komma ihåg :S Ojdå, nu kände jag att mitt minne flög sin kos :P

Jag har iaf haft nedrans ont i ryggen, så tillslut efter mycket krångel så var jag till läkaren idag, (trodde han skulle bryta av ryggen på mig) och fick en remiss till sjukgymnasten och sjukskrivning. hoppas bara att jag hinner bli helt bra i ryggen så jag kan jobba igen, vet inte vad jag gör annars :S

Sitter nu, helt nerbäddad framför tv:n med datorn i knät och godis och dricka alldeles brevid mig, (snacka om lat :D) och mobilen förstås, men den är tyst, bara mamma som skickat sms och påminnt mig om värktabbletterna och såklart frågat mig hur det går med ryggen :P Skulle vilja gå och lägga mig, men det är så tråkigt att sova också, (det tycker jag egentligen inte) älskling sover redan han, har var jättetrött ;P Stackars Älskling <3 men imorgon är det helgen för honom också :D

Sitter och funderar på hur det går med Ransäter också, tänker på er i massor <3

Nej nu gör sig kissblåsan påmind, kanske dax att lyda den :P

hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0