Ransäter, fästingar och födelsedagar.

Haha, jajamen, mycket denna helg/vecka :D

Var uppe hos gumms hela helgen, det var sååå skönt att träffa dig igen :) Har saknat dig jätte-mycket! Det går ju ett tag mellan gångerna :( Tänker på dig vännen ;D
Fick faktiskt en fästing däruppe också, älskling med, men dom hann inte bita sig fast, men det gjorde ont ändå :P Haha. Man får inte vara så känslig ;)

Igår var det en seg dag, satt och kollade på film typ hela dagen, var skönt faktiskt :)
Måste få ta en heldag sådär ibland :)

Idag var det födelsedag som gällde, både Fredrik, 25 och Åsa, 21 :)
Stort grattis till er båda :D

Imorgon är det lilla Nea's dag :) Hon blir stor tjej nu :) Hela 1 år :D
Grattis grattis grattis :D

Sitter och hoppas Älskling kommer tillbaka snart :) Är så tråkigt att vara själv :P
Har övningskört idag, till Segmon (Åsa) och tillbaka, var lite läskigt att köra i både regn och mörker, men vi kom hem levande iaf :) så det gick ju faktiskt bättre än jag trodde :) Körkortet känns inte så långt bort ändå :P

Älskling, Du är den mest underbara personen jag vet. Och 7 månader med dig har varit alldeles underbart!
Älskar dig otroligt mycket, och hoppas det håller! Vet inte vad jag skulle göra utan dig!
Du betyder så himlans mycket för mig! Ååh, det finns så mycket med dig som jag älskar, skulle kunna göra en lång lista!
Älskar dig baby! <3

Ska göra något annat nu istället, skriver mer imorgon eller något :)

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0