Sova är överskattat(!)

Kan verkligen inte sova, har testat med en dusch nu, men inge tröttare blev jag.
Testar med en varm kopp te också, men inte det heller.

Är nervös för imorgon, men jag borde inte vara det. Jag tycker inte om begravningar!
Ännu värre är det ju för Ransäter. Tänker på er så in i norden mycket!
Ska försöka vara ett stöd imorgon, fast jag tar det ganska hårt själv.
Förstår inte att vissa saker händer bara. Allt på en gång, det är ingen hejd på dåligheterna!

R.I.P "Pajen" - Du är saknad!  Otroligt mycket också! Borde egentligen gå och lägga mig iallafall. Fan fan fan!
Jag vet hur det kommer sluta, jag ligger och vrider och vänder på mig tills jag tillslut ska gå upp!
Få kanske sova lite när jag kommer hem imorgon!

Något roligare däremot är att vi ska på kräftkalas hos Desirée och Fredrik morgon! Ska bli skoj! Hoppas jag är på bra humör.

Vill ju inte crasha för de andra.
Och på lördag ska vi först på 80-års kalas.
Det är ingen dålig ålder det, och det är värt att firas!
Och senare på kvällen blir det kalas i Edsvalla!

 

Kalas, kalas och kalas. Inte fel,
men min rygg kommer ta livet av mig efter helgen,
det tror jag att den har planerat!
Får inte glömma apoteket imorgon,
då blir det ingen bra helg alls!

Godnatt folket, dröm sött(?)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0