De kanske har tvättat vaniljsockret?

Blr så trött, jag hade skrivit jorden inlägg. Råkade väl klicka på en länk i spalten brevid, och POFF, borta. Usch vad trött jag blir. Glömde ju så klart att kopiera texten. Men here it goes again. Blir nog inte lika långt dock. Tur är väl kanske det. Så ni orkar läsa.

Julafton var en riktigt bra dag, klev upp vid 10-tiden efter att ha somnat vid 4-tiden. Det var lite jobbigt, men det gick, vi skulle ju till Skruvstad på julbord. Gud vad gott, jag åt så jag nästa kunde rulla hem till Grums. Massa skratt bjöd dagen på då vi var lite övertrötta, fuööa med mat, och ätit lite kakor och efterrätt på det. Haha.

Therese: Varför är vanlijsockret vitt när vaniljstängerna är bruna?

Jag: De kanske har tvättat det?

Smart Fröken C, smart!

Åkte hem, vid 5-tiden, kollade på en film, She's the man, den var otroligt rolig. Och vi var som sagt tröta, så vi skrattade friskt på kvällen också.
Bytte julklappar gjorde jag och Älskling, fick ett par jättemysiga fårskinns-tofflor och ett jättefint silver-halsband, av mig fick han 3:e delen i fantasy-serienn Eragorn, han skulle egentligen fått 2:an också, men det fanns ingen tid att åka till akademibokhandeln, med det hinner jag med, då han skulle läsa 1:an igen. Tack så otroligt mycket älskling för juklapparna<3

Igår var vi hem till mamma och åt lite julmat, var så mysigt, fick skrata lite där också, mest åt Christian och Gina (vovven), de var så söta. Hihi.
Tack mamma för en mysig kväll!

Åkte hem efter ett tag, kunde inte komma på något vi ville göra, så det blev lite mer dator. Christian skulle egentligen varit chaufför, men han tackade nej till det. Jag tror nog han kanske hade fått det roligare igår som chaufför. Men han var så mysig när han ville vara hemma med mig istället.
Älskling, jag är så himlans glad att det är vi! Älskar dig.

Idag blir det Ransäter och äntligen träffa gumms, saknar henne otroligt mycket. Och det blir allt för sällan vi ses. Men det kanske rent av bli bättre när jag fått körkortet nästa år. Hihi.
Så vi ska käka frukost(vad heter det vid 14.oo?), packa lite, och göra oss själva iordning, sen är vi nog på G här i eftermiddag. Ska bli så kul!

I only want to be with you!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0