Filmkväll =)

Ännu en rolig kväll med Therese ikväll. Det blev Björn Gustavsson och ''Honey'' och massa prat. Skrattade väldigt mycket idag med. Men det är inte ovanligt när vi umgås. Haha. Imorgon kör vi Mia och Klara filmen. Ska bli riktigt skoj.

Du är en riktigt bra människa Therese, lätt att prata med och du förstår vad man menar, när man säger något. Du är en riktig vän. Hihi.

Nu kommer snart Älsklingen hem, och då blir han väl fast vid datorn antar jag. Ska nog äta en smörgås eller två tror jag. Är inte speciellt trött, med tanke på att jag klev upp vid 13.15 idag. Haha.

Nu har jag kollat på en massa klipp med Pablo Fransisco, han är värd en kik faktisk. Såå rolig! http://www.youtube.com vettja!

Fuck yaah!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0