I want to fly away..

Vilken känsla det skulle vara att bara få flyga, få vingar för ett tag, sväva högt ovan molnen.
Men det är bara en dum tanke, för det kommer inte inträffa.

Begravningen igår var jobbig, men den var också väldigt fin, och enkel, precis som morfar ville.
Trodde inte jag skulle klara mig igenom den, men vi höll ihop och stöttade varandra.
Varför ska det alltid vara vid sådana här tillfällen som man träffar släkten?
Man pratar ju knappt med varandra annars!

Morfar, du är så saknad! Men jag vet att du har det bra nu! Usch vad det är jobbigt..


Nu sitter jag och väntar på Therese, vi ska kolla på Mamma Mia (äntligen), hoppas den är bra nu då! Hihi.
Igår kollade jag och Älskling på Madagaskar 2, den var väl sådär, men 1:an är helt klart bättre!
Det var riktigt mysigt ,och det behövde jag verkligen. Tack för att du finns hos mig Älskling, vad skulle jag göra utan dig? <3

Tack alla Ni andra som också finns där,bara vetskapen om att Ni finns är mer än nog för mig!


Jag hatar Sociala myndigheter, inte ens där kunde man få hjälp i tid! Damn.
I januari behöver jag ingen hjälp, det är ju nu! Men det var väl för mycket begärt antar jag!


Nu kommer nog The-Riis snart, wohoo!!
Måste gå! Skriver mer patetiska senare ikväll!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0