I've made up my mind.

Jag följer med på Morfars begravning ändå imorgon, kommer vara ett vrak efteråt.
Men det måste göras, jag får bara en chans!
Känns otroligt jobbigt. Usch!


Känns otroligt bra att skriva lavj på lunar, man får så givande svar!

Jag skrev på lajv :O 
Lunar är fullt av patetiska människor, är du en av dem?

Fick till svar;

 ---------- P17 från Falkenberg (#6772)Idag 18:45
nej xD men sööt få man din msn ??? lr adda min msn fö jags ka t bort min lunar snart (A) [email protected]

Och;

 ----------- P16 från Askersund (#6777)Idag 18:48
japp du med eller eller det var en dum fråga


Undrar vad man ska skriva för roligt härnäst?
Kanske ska fråga om det finns några fjortisar, eller kanske dissa någon som all tycker såååå mkt om :P
Jag känner mig elak idag! Mohaha.

Några tips?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0