Jeff Dunham is the shit!

Åh, min kväll är räddad, jag har fått en dos av Jeff Dunham och hans dockor! Kan se samma sak med honom om och om igen, han är så rolig. Bäst är nog Peanut. Och Jalapeño on a stick. Och Achmed, the dead terrorist. Och Walter.
Äsch, hela alltet är så underbart kul. Haha.


Har städat lite idag. eller ja tvättat. Skulle ju egentligen tagit golven, men jag orkade verkligen inte. Usch vad lat jag är.
Och imorgon hinner jag nog kanske inte :S Usch vad jobbigt det blev nu. Damn.

Ska åka med Älskling och Fredrik till stan imorgon, och se om jag inte kan hitta en julklapp till Älskling. Vet inte vad jag ska leta efter, men jag kommer nog på något.

Nej nu ska jag kanske titta färdigt på Jeff Duham (som hann och sluta innan jag publicerade), och sen ta disken, spela lite kanske!

Bjuder på två bilder på de snyggaste pojkvännerna innan jag slutar!
Jag och Åsa tycker om dem iallafall! Jag älskar min Christian. <3


Vet inte riktigt vad det är för fel på dom, men vi gillert! Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0