Sitter i Ransäter.

Ja inte ens när jag är hemma hos vänner kan jag slita mig från datorn. Helena och Adde är i Munkfors just nu, och Christian ligger och kollar på tv, så därför sitter jag och bloggar lite.

Igår var det skoj, är så skönt att träffa H och A igen, det var längesen. Men vi åker hem senare under dagen/kvällen. Får bli en längre visit nästa gång.
Satt till halv 3 inatt och skrattade en massa. Spelade lite kort och drack ett par cider. Är så mysigt här uppe på berget.

Men jag saknar sängen hemma. Fick lite ont i ryggen av att sova på en 90 cm madrass, bredvid ett element vid namn Christian. Men mysigt är det ju med närhet, så jag ska väl egentligen inte klaga.

Ska försöka ladda hem en film sen när vi kommer hem, se om vi kanske kan titta på film och bara mysa lite. Skulle inte vara fel inte. Men det märks, kanske fastnar vid datorn istället. Haha.
Skräll.

Nej nu blir det en cigg och invänta H och A.

Hej på sig.!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0