Är jag?

Ja det är jag :) Alldeles kär är jag! Trodde inte jag skulle kunna känna det på ett bra tag, efter all skit. Men är så glad att jag har dig Chrisitan, så det är inte sant! Vill inte förlora dig heller, så de så ;DSatt här nyss och kom på att jag hade min BDB kvar, men den var ju inte uppdaterad sen 21/12 förra året.. :P haha!
Kanske ska försöka ta kort mer, nu när jag har en mobil som är ganska bra på det :D Så kan jag ju lägga upp bilder här med ju :D

 

Imorgon blir det Väse, Christian o Jag ska till Nathalie och David, ska bli trevligt :)
Det är så lätt att umgås med dig Natha :) Man blir glad bara man pratar med dig ! :D
Undrar vad vi hittar på för bus imorgon? ;D

Vill hitta på något, men jag vet inte vad. Har så mycket energi idag, så det är inte sant. :P
Det är lite jobbigt när jag har såå mycket energi men såå lite att göra :(
Ska vänta på att gummsan hör av sig, blev lite nyfiken, när du skrev att du skulle berätta nått :D
Får hitta något att göra tills dess :D
alltid nyfiken jag, ibland lite för mycket :( Men hoppas inte att det stör någon :) 


                                                                                            Muren rasar snart!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0