Fredag, härliga fredag. ;)

Sitter här nu igen framför datorn.. Inget ovanligt egentligen, men bloggandet händer ju inte ofta!

Igår var det en rolig dag, var i stan med Godingen typ hela dagen, lite överallt.. Blev ett par timmar inne i stan ..
Men skönt att komma bort från Grums ”stora” centrum! Haha.

Nu är Christian iväg och hämtar folk i stan, Passar på att blogga lite jag, och äta upp allt godis. Haha.
Nej, det orkar jag nog inte, för det blev lite mycket godis. Men så blir det när man handlar godis samtidigt som man är sugen på precis allt. Hihi.

Var med Angelica och Ida förut, det var trevligt, många skratt!attacker Var till stan och käkade på kennet’s. Mums. Fast fick ju stanna på BK också, för killarna var lite hungriga också. och då höll jag på att kräkas, för mat just då var inte trevligt, iaf inte när man är jättemätt. Usch usch! haha. Men killarna var ju glada åt maten iaf, efter allt slit med mammas bil. Men nu är handbromsen fixad, hoppas vi iaf. haha.

Nu började Boston Legal igen.. får titta på det och vänta på att sötnosen kommer tillbaka!

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0