Ja men eller hur ..

Ja men då sitter man här igen :) Framför datorn, och bloggar!! Helt otroligt!
Har varit en bra dag idag, men mycket åka runt, hit och dit och dit igen,haha.
Men nu fick jag lite tid att sitta här en stund, men ska försöka hitta på något att göra, eftersom Christian och Patrik är i stan och fixar mammas handbroms på bilen. Den är lite kass! Men det löser nog killarna, tror jag! hihi.

Kollade på film igår igen. Som vanligt, Premonition hette den, var ganska bra faktiskt, men lite invecklad. Haha.
Är så skönt och ligga och mysa framför en bra film!
Och du Therese, jag kan kolla på filmen med dig någon dag, :) Kanske fattar den bättre den gången :P

Möblerade lite igår också, men Christian möblerad om idag igen! Lite svår-möblerad den här lägenheten. hihi, tror han är ganska nöjd nu iaf. Annars blir det väl en gång till! Haha.

Nej, nu får jag hitta något bättre att göra än att sitta här!
Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0