Snart alla <3'ans dag..

Och jag har panik!! Vad ger man till någon man tycker jättemycket om?
Jag börjar verkligen få lite panik! eller ja, mycket panik! Vill ju verkligen ge honom något, men vad?
Igår har vi varit tillsammans 1 månad också, :D Tänk så underbart <3

Idag var jag ner och hämtade ut mitt paket från H&M, :D Men jag får nog skicka tillbaka byxorna för dom var lite stora.. :( Men jag får hoppas på att dom finns i mindre storlek :) Kanske ska kolla det.. :) Tur att resten av kläderna passade iallafall :D

På onsdag ska jag äntligen klippa mig, jag längtar verkligen efter det. Så jag blir av med det slitna, och missnäöd kan jag nog inte bli. Sussie är verkligen jättebra! Hoppas bara att det går att rakpemanenta håret, så jag blir av med dom misslyckade ”lockarna”. haha. *ler*

Nej nu blir det TV:n och vänta på att Sötnosen hör av sig! Saknar honom <3

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0