Snöslask och dregel..

Jajamen, och dreglet står min älskade Gina (hunden) för !
Fick mig en lite choch förut, när hon och Christian kom hem ! Jag fattade inte ens att det var min hund, så jag frågade faktiskt vad det var för hund! Haha. kände inte ens igen min egen!haha. Men det är lite tråkigt att hon ska skälla på allt/alla som kommer in genom porten, Stackars Christian som försöker sova, undrar om han lyckas? Det kan inte vara speciellt lätt när hon skäller som hon gör, det hade ju kanske varit lättare om hon bara morrat!
Sist vi bodde o en trappuppgång aå tog det typ 1,5 – 2 veckor innan hon blev van detta med folk i gången!

Och det där nedrans snöslasket, ja, det fanns det gott om när jag och Gina var ute och gick för en liten stund sen. Usch vad jag inte tycker om vintern då. Men det är ju sånt som hör till! Det borde inte göra det, antingen så är det snöslask eller så regnar vintern bort, som om vi inte har hela sommarn fylld av regn. Hoppas på bättre väder denna sommaren iallafall!

Annars är det ju för övrigt finfint! Kan inte bli bättre nu! Eller det vet jag i och för sig inte, men jag tror inte det iallafall!
Jag vill då itne ändra på något!

Nej nu blir det en cigg, och sen ?? Hmm, ja-a, jag vet faktiskt inte. Men det visar sig nog!

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0