Då försöker jag blogga igen.

Idag eller rättare sagt, inatt/igår, så var jag på älsklingens jobb från typ 20.30 till han sluta vid 01.50, skulle egentligen bara dit efter mitt eget jobb för att se om han vill med och äta lite mat, men blev kvar där. Tänkte ju ta bussen hem ett par gånger, men kollade på klockan försent varje gång så jag struntade i det istället, och åkte med älskling hem istället. Men det var ganska kul faktiskt. Tiden gick mycket fortare där än vad den gör på mitt eget jobb! Fuskigt!
 


Jag har verkligen inte bloggat på jättelänge nu, och det är så mycket som har hänt jue. Och allt kommer jag inte ihåg bara sådär.

 


Vi var på Björn Rosenström i lördags iaf, det kommer jag ihåg, det var rockigt, och en massa folk :) Det var jag, Älskling, Desirée, Fredrik, Jessica, Robert och Robin som åkte upp, och innan vi åkte så hade vi fått en soik i däcket, så det blev lite krisigt på vägen hem, men med på däck på burk så gick det bra :) Vi tog oss ju hem :D

 


Älskling, oavsett vad så älskar jag dig otroligt mycket! Förstår inte hur du står ut med mig och mina tankar och funderingar hela tiden, men jag är jätteglad att du gör det! Jag älskar dig, och vill inte förlora dig! Gör jag det vet jag inte vad jag gör.
You're mine! <3 ;D

 


Ja, jag har kvällsvecka den här veckan, så jag kan sitta uppe och vänta på älskling när han slutar :) Är så mysigt att gå och lägga sig tillsammans, och bara ligga och kramas och bara prata, innan man somnar :) Speciellt med en så underbar kille som dig Christian! Fan vad jag är kär! <3 Hihi.

Det tråkigaste är ju att jag jobbar hela helgen men Christian är ledig han :( Så jag ser honom inte mycket den här helgen, men det blir bättre till veckan, när vi båda jobbar dagen och är lediga helgen :)

Idag har jag tvättat lite, läst lite, och varit och badat med de bästa människorna i Grumset :D Fan vilka stjärnor ni är :)
Var och käkade lite mat ihop innan vi åkte till ica och jag gick hem :)

Desirée, du är guld värd, du vet det va? :D


Ransäter! Jag tänker på er! Önskar jag kunde vara hos er nu!

Vill faktiskt inte blogga mer nu!

Älskling<3<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0