En bra dag!

Har precis kommit hem från stallet, det var en jättemysig häst :)
Tror detta kan funka riktigt bra :)

Pratade med Älskling jämt nyss också, och det verkar som om dom har det bra däruppe :)
Fast jag saknar dig otroligt mycket, så är jag glad att ni har det bra :)
Vi ses ju när du kommer hem iaf :D

Om man kanske ska pallra sig in i duschen nu :P
Och sen slappa vid tv:n eller läsa färdigt boken :) Eragon är att rekomendera :D
Filmen är bra, men boken är bättre :D Bättre att få använda sin fantasi istället för att få det upplagt på en tv:skärm :)


Ha't bäst :)
Hejda!

I'm in love <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0