Jobb jobb och åter jobb.

Ja det känns riktigt bra det här med jobb, men man blir så trött när man inte är van ju!
Hihi, skönt att tjäna lite pengar faktiskt :)
Trivs riktigt bra att städa faktiskt, det är ju inte speciellt krävande, förutom det där med att kliva upp på morgon :)

Snart är det midsommar, och jag har ledigt fredag och lördag, men ska jobba söndag igen :) Men det gör ju inget, sålänge jag får vara med Älsklingen iaf på midsommarafton! Hoppas det blir fint väder också :)

Nej nu blir det kolla på Moulin Rouge, och vänta på Älskling ;)
Sen blir det sova ;D ska ju upp kvart i 5 imorgon igen :)


Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0