Midsommar, och sömnlöst.

Ja, skulle ha jobbat idag, men var trött imorse så jag var yr :( Sov typ ingenting inatt, så nu är dom säkert inte glada på mig på jobbet :( hoppas att det gick bra ändå :)

Midsommar-afton var jättetrevlig :) Den bästa på länge! Vi var hos Desirée och Fredrik och grillade och drack lite :) Det var en del folk där, och det blev mycket skrattande :)

Älskling, du är så otroligt underbar, vill aldrig förlora dig! Vet inte vad jag skulle göra utan dig! <3


Har börjat läsa Eragon också, men inget stämmer överens när man har sett filmen :S Allt är fel, nästan iaf :S
Men boken började bra, och filmen med :) Men jag tror nog att boken blir bättre :D Ska försöka läsa lite till, eller så går jag ut till älsklingen och kollar när han grejar :) Det är kul det med ibland :D

Det märks vad det blir!
Hoppas jag får sova sen, så jag kommer iväg till jobbet imorgon!

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0