Ännu ett år har gått.

Känns inte det minsta bra att varje år bli påmind om och om igen, blir så nedrans ledsen när jag måste plågas av tanken att aldrig få se dig igen! Varje år är det såhär, ingen skillnad alls! Måste besöka din stilla, lugna plats, men kommer jag orka det verkligen? Jag skulle vilja säga dig så mycket, och visst att jag kan det, men kommer jag få något svar? Känner mig nästan arg över att det var just du, som blev  tagen ifrån mig! Jag vet att jag låter ego-trippad när jag skriver så, men det är ju så jag känner! Kan inte hjälpa det!  Önskar nog som vilken människa som helst som förlorat någon att jag kunde göra vad som helst för att få dig tillbaka! Men jag måste istället leva med att veta att det aldrig blir så! Fy fan vad jag hatar livet ibland! Men måste kämpa på hur svårt och ledsamt det än blir!
Mormor - Jag saknar dig! R.I.P 3/3-99
Sitter här och tänker mycket på när man var liten och allt var så enkelt, och att det sakta har förändrats genom åren. Men om jag inte levt det liv jag levt så hade ju inte jag varit jag och det är jag nedrans glad för. !
Usch, det här blev ju nästan en pessimist blogg, men det blir så ibland!

 

Väntar på att Christian ska komma hem så vi får åka till ICA och sen ner till mor en sväng.. Sen vet jag inte vad det blir. Men det märks väl antar jag!  Träffade Ellie en sväng förut, det var riktigt trevligt att sitta och prata lite skit. *ler* Som alltid vännen! Får blir lite oftare vettja!

Nej nu skriver jag inget mer.!
Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0