både mätt och nöjd och glad.

Har precis ätit grillad kyckling, potatis-sallad och minibaguette :D Det var riktigt smaskigt, men nu får jag inte plats med något mera heller! Haha. Ett under att jag ens vill ha mat idag, fick ju gå hem från skolan, mådde verkligen inte bra, men myste med älsklingen och vilade lite över en timme, det var inte helt fel, blir nog slänga sig på soffan ett tag snart också.

Godingen är på jobbet han, saknar honom jättemycket, ville inte att han skulle åka förut, ville ju att han skulle stanna kvar och mysa lite till ju, men jag får ju se honom när han slutar sen, som tur är så blir det nog inte så sent! :D Jag orkar nog inte somna utan honom iaf ;P

Nu blir det soffan, och kanske möjligtvis en cigarett också, Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0