Blir nog kalasbra.

Ja idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, följde med Angelica till Segersta och Älvenäs och släppte av Patrik och Thodal. Lite knäppa är dom där två.. inte så lite heller !
Blev kaffe med Ida när vi kom tillbaka, sen hem till Christian igen, tänkte ta och dammsuga innan han kommer tillbaka från Arvika, får se om jag hinner det.. Han åkte jättetidigt imorse, jag hade inte haft något emot att han låg kvar i sängen istället.. Det är ju så mysigt.! Jag älskar verkligen att mysa! *ler*

Ikväll, ja ikväll ja, blir det kanske bio eller något annat skoj. Bara hitta på något annat än att sitta hemma!
Umgås bara vi, eller ja, om det följer med fler, så gör ju inte det speciellt mycket heller! Hihi.
Bara vi hittar på något. *ler*

Nej nu blir det en cigg, sen dammsuga.

Puss&Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0