Dryg vecka, inte sant?

Jomenvisst, idag har har jag varit på skolan igen, men försov mig lte imorse. Inte bra, men jag kom iväg iaf.!
Jag har ju kollat fel på mitt dumma schema också, det är ju inte alls nästavecka jag har påsklov. Utan veckan efter det, jag dom blev så glad närjag trodde jag och Christian var lediga samtidigt! Nedrans!!Men men, det blir nog bra ändå tror jag! *ler*

Igår hade vi 2 månaders dag, var riktigt mysigt, bara vi två, en halvbra film, godis, och mys *ler*
Hoppas på många mer månader. Tycker om... Ja, allt med dig goding!! 
Tycker så otroligt mycket om dig!

Imorgon är det skola igen, och jag måste plugga, men istället så blev det datorn en stund.
Ska försöka ha gjort någonting innan Sötnosen kommer tillbaka från garaget. Hihi, då har jag ju ett tag på mig. *hihi*

Nej, orkar inget mera! Lat idag (och alla andra dagar) Haha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0