Mycket skrattkramp.

Den här påsken bjöd på mycket skratt ändå från torsdag till måndag.
Skärtorsdagen var vi ju och grillade, (ja, jag vet att det var mitt i vintern, men ändå)
Det var riktigt kul, skrattade så jag tjöt flera gånger, hon måste varit en ståupp-komiker. Ujujuj.
Var trevligt att träffa lite av Christians kompisar! Fast lite nervöst.

Fredagen kommer jag inte ihåg vad vi gjorde ju :S Jo jag tvättade ju, och fixade lite innan elmia :)
Typ kollade så kameran fungerade som den skulle :) Köpte ju en ny i onsdags bara för elmia, för min andra var ju verkligen jättedålig, så den får mamma och brorsan av mig :) (snällt, att ge bort kameran som knappt funkar)  Men den fungerar nog tillräckligt åt som, för dom tar ju kanske 14 kort på ett år eller något :)

Lördagen var det Elmia :) Det var jättekul! Fast lite trött var jag både på vägen dit och hem, men sova var inte att tänka på, för Älsklingen var lite övertrött tror jag! Skrattade hela vägen dit och hela vägen hem, men hem trodde jag att vi båda skulle lyckas sova, men han kunde ju inte ligga still i knät på mig, så det blev mer skratt istället! Bättre det! Till Elmia blev det Jag, Christian, Dessie och Fredrik, så det var ett stort plus med trevligt och roligt sällskap :)
Blev en lyckad dag! Somnade redan vid typ 11, halv 12 på kvällen, för vi var såå trötta! :)

Söndagen ja, då träffade jag min älskade gumms en sväng :) inte länge, men det var så jag fick en liten dos :P
Var ju ute och åkte i den strålande solen också, det var riktigt fint väder på söndagen :)

Igår var vi hos Patrik och Angelica typ hela dagen, nästan iallafall!
Trevligt, åt lite mat så jag blev alldeles orkeslös.. :P
På kvällen kollade vi på film, jag och godingen, mysigt ;D

Och nu sitter jag och väntar på att min mor ska komma till Grums, så jag kan bli med henne till ica och sen hem till slottsbron. Måste fördriva lite tid när Älsklingen jobbar ju! Hmm, han har inte varit hemifrån mer än kanske en timme, men jag saknar honom redan :)

Nej får nog göra mig iordning nu jag :)


Varför ska det vara så svårt?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0