Våffeldagen.

Det visste jag inte ens att det var idag, förens Therese och Marita sa det när vi väl satt och åt det.
Jag tänkte ju inte på det när Therese ringde och frågade om jag ville äta våfflor med dom.
Jag hänger inte riktigt med på alla dagarna man ska ''fira'', tur att folk påminner mig ibland :)
Men trevligt var det och riktigt kul! Skrattkramp värre :) Behövs inga maskiner för att hålla magen i trim inte! 

*hånler* Mitzi, du kommer bli såå fin :D

Suttit här ett tag nu och fått lite (mycket) låtar av Therese :) Massa bra låtar, tillochmed så man fick en liten tår i ögonvrån :) Känsliga jag vettni! :P Funderar på att lägga mig ner i sängen och bara blunda och lyssna lite på alla braiga låtarna :)

Hoppas Älsklingen kommer snart, saknar honom som själve f*n ;D

GodNatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0