Fullt ös, ej arbetslös .. (snart!)

Haha! Vilken rubrik!

Ja, nu sitter jag här vid datorn igen, är så trött i fötterna och huvudet, men konstigt nog inte i ryggen! Trodde inte den skulle klara av det här helt och hållet faktiskt, men det går över förväntan! Och tur är ju det, eftersom jag hoppas på en heltids-tjänst! Iallafall över sommaren! *håller tummarna*  Vill ju jobba med min "lilla" (låter som om hon är fet men icke, det var bara ironi eftersom hon är äldre än mig) Linda ju! Är så glad att vi är på samma ställe!

Var och träffade Te-ris (översatt=Therese), så vi knatade runt lite på OBS också, som om jag inte har gått tillräckligt idag? Haha. Men det var trevligt! Massa skratt som vanligt. Haha.

Kollade på en asbra film igår,  ''walk the line'', och åt super-god mat som älskling lagade! Blev ju lite bortskämd faktiskt!
Du är såå underbar raring <3

Ska försöka hålla mig vaken nu jag, så jag inte missar DH sen! Det är ju bara så bra!

Måste bara berätta att jag är inte dum i huvudet för att jag jobbar för samhall, men det verkade tjejen på IKEA tro idag! Haha! Det var lite kul om jag tänker efter. haha!!!

Hejda!

This is me, who are you?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0