Helgen.

Har varit helt underbar! Mycket sol, och många skratt!
Vi var ju hos Jessica och Perra i fredags, det var såå kul!
Hade lite ''lekar'' och det gick ju sådär, men kul var det!
Allsång har ju ingen dött av, och inte vi heller, fy fan vad bra vi är!
Somnade väl vid en 5 halv 6 på morgonen. Älsklingen somnade dock lite tidigare. haha.

Vaknade väl vid 20 över 10 på morgon :) Och det var strålande sol hela dagen, så lite färg har man väl fått.
Åkte från Molkom vid 4 på dagen, hem till Grums, duschade och begav oss ut på vägen igen.
Körde lite bil jag! Haha. Gick sådär. Kunde varit bättre, men ganska bra iallafall. Fick ett och annat hjärnsläpp! Haha.
Körde från Skruvstad över Tolitta och till fagerås! Var jättekul, men läskigt!
Väl där så åkte vi till Sandra och Reidun och Tobbe hos Tommy :) Dom skulle ju åka med oss hem!

I lördags var det 4 månader för mig och Älsklingen också! Det har varit dom bästa 4 månaderna i mitt liv! Tycker så otroligt mycket om dig Goding! Vill inte förlora dig för något i världen, du betyder för mycket för mig! <3Igår så var vi i Portila och byggde växthus, eller ja, jag ''hjälpte till'' genom att sitta och slöa på gräsmattan typ hela tiden! Haha. Så typiskt mig!

 

Skulle egentligen varit i skolan idag, men det blev det inget med. Vaknade med huvudvärk imorse, har antagligen varit lite för varmt i sovrummet. Får försöka öppna vädringsluckan inatt iallafall!

Nej nu ska jag ge mig, det är för fint väder för att sitta vid bloggen.

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0