Jag har varit duktig..

Ja det har jag verkligen varit, jag har städat, tvättat, vikt tvätten, handlat, varit upp till portila med mat åt baby..
Oj, det var inte så mycket ändå, men jag känner mig jätteduktig. Nu ska jag försöka orka med att raka benen, men får se vad det blir med det. Haha.

Det känns verligen som om det är söndag idag och det är skola imorgon, men det är ju bara lördag, eller ja, enligt klockan är det ju söndag nu. Haha. Skolan känn lite bättre nu, men jag vet fortfarande inte riktigt om jag känner för att fortsätta, men vad ska jag göra annars? Jag kommer ju ingenstans utan utbildning. Jag kan ju försöka hitta ett jobb under sommaren iaf, det måste jag göra! Annars blir det ingen rolig sommar! Jo det blir det ju ändå, jag får ju umgås mer med Älsklingen och kompisarna! Men lite extra-pengar vore inte fel. Alltid bra att ha!

Undrar hur det går för älsklingen i Portila, har inte hört något på ett tag. Men det går nog bra.
Lite tråkigt att sitta ensam på en lördags kväll faktiskt. Skulle vilja hitta på något men vet inte vad!
Några förslag?Nej nu blir det till att raka benen..

 

Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0