Vilken vecka.

Veckan har gått så fort, så fort. Har inte haft en tanke på att blogga, men nu är det nog dags igen.

Börjar med Tisdag då. Då var Jag, älsklingen, Dessie och Fredrik iväg till staden och åt på restaurang (mongolisk buffé) och sedan bio! Det var jättetrevligt, och verkligen jättemysigt. Det får vi göra flera gånger.

Valborg (onsdag) blev det lite alkohol och återigen bryta benen i twister och ylande av singstar! Men jag var för nykter för det sista tror jag. Haha. Emmelie däremot var lite fuller, tur att du tog dig upp på torsdagen gumman ! Ännu en trevlig dag hos fredrik och dessie. Hihi. Sandra var med också, stackarn fick ju sitta och lyssna på oss ylandes med migrän. Inte kul alls kan jag tänka mig! Haha.

Torsdagen hjälpte vi Therese att flytta saker, och det var inte lite saker det. Jag skojar inte! Men det blir ju att man samlar på sig lite saker, typ pennor och liknande. Haha. Jag, Christian och Sandra avslutade kvällen med film och godis, chips, och dipp. Det var riktigt skönt kan jag lova.

Igår var det en ganska lugn dag faktiskt, åkte ner en sväng på kvällen till Dessie och Fredrik återigen (vi trivs där, *ler*) för att dricka en cider eller 2. Efter ett tag blev det hemfärd. 

Idag då, ja-a, jag har städat hela lägenheten, riktigt duktig är jag faktiskt, (ibland) Christian är i Portila och grejar bil. Undrar om det går bra för honom?! Det gör det nog. Hihi.

Nu ska jag sitta här och vänta på att tvätten blir färdig så jag får gå ner och slänga det i torktumlaren.
Och sedan vänta på att Baby <3 kommer hem med mat. Hihi. Fast det kan nog dröja ett tag.
Kanske ska tvinga (behövs kanske inte) honom att bara mysa och kolla på film sen. Hihi.


Hejda!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0