Flashback forum.

En givande diskution på flashback! (anledningen till att min kära hemkommun blir inblandad i det hel är för att det står under min avatar att jag kommer härifrån)

Jag : Jag sa väl inte att du skulle vara påverkad av alkohol, utan bara det att man kan nöja sig med 5 i 2 ragg :P
ozc : grums i värmland vare, stänger korvkiosken då? tror det heter kvart i TRE, el kvart i FEM...

Jag
: Nej gud nej, här stänger korvkiosken typ 21 eller 22, men ''krogen'' vi har stänger faktiskt 01.00, men vi med lite mer vett drar in till stora staden karlstad och rockar på till 02.00 Därav 5 i 2

Dest : Klockrent! =)

Jag : Ja visst =)


Har dock inte fått något mera svar från ozc, väntar med spänning ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0