Glädje och sorg .

Dagen fylls med båda tårar och skratt idag!
Skratt för alla stunder jag fick med dig, som barn och de få stunder som vuxen, men också gråt och tårar för att du lämnat oss!
Är så glad att jag fick prata med dig igår! Är så glad att du ringde!
Du kommer vara starkt saknad, kommer aldrig att glömma dig, min älskade Morfar!
23/11-08 Vila i frid! Jag älskar dig!


Igår var det en underbar dag, Tack alla som grattade mig på min 20-årsdag!
Jag hade en jättemysig eftermiddag och kväll.
Det blev reataurang och mys med älskling! Fick också ett jättefint skrivet kort och ett ljus med text på!
Tanken bakom det hela var helt underbar och det bästa jag kunde fått från dig!
Älskar dig raring!
Fick också pengar till körkortet =) Och lite extrapengar utöver det! =)
Tack än en gång! =)

Men nu känner jag verkligen inte för det här, morgonen fick ingen bra start!
Hoppas det kanske blir bättre mot eftermiddagen!
nu ringer Helena, lite bättre redan =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0