Nu är helgen över.

...Och veckan börjar igen =) Men det blir nog en bra vecka =) Älskling har frivecka och jag gör ju inte mycket om dagarna =) Undrar vad man ska hitta på under veckan då?! =)

Igår var jag hemma hos Åsa, Nea och dAAL =) Det är alltid så kul där, och igår skrattade vi massor, mest åt Linnéa xD Fy vilken underbar unge, funderade skarpt på att stjäla med henne hem, men Åsa hade nog kanske saknat henne då :P
Har massa kort på Åsa också, men har inte hunnit ladda upp några än =) Men det kommer! Den som väntar på något gott... xD Vi får göra om den kvällen fler ggr =) Tack för att du finns gumman! <3

Nu har jag nyss kommit hem från syrran =) Var där och tog en kvällskaffe och pratade lite, eller en massa, det är ju det vi är bäst på =) Haha.

Har kommit på att jag vill skaffa linser, (utan styrka, såklart) men var osäker på vilken färg :) Så jag rådfrågade Åsa, och det blir bruna, men är lite sugen på att beställa båda! Så man kan variera lite ;D Men brown it is!

Nu ska jag fortsätta kolla på Dukes of Hazzard, jädra bra film =)
Skriver kanske sen!
Häääj!

Tillsammans klarar vi allt!
Du och jag, Älskling <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0