Officiellt 20 :)

Enligt datumet och klockan på datorn så är jag nu helt plötsligt 20 =)
Enligt mig själv så är det inte ny dag förens jag har sovit, så jag är fortfarande 19 =)

Men iallafall :)

Fredagen tillbringades med min systerson och syster på eftermiddagen, min vilda systerson btw ;)
Och kvällen blev spenderade med Therese, the one and only, på Arena. Och nedrans vad kul det var!
Man kände sig liiite äldre än de flesta därinne! Men vi fick ju faktiskt tillochmed visa legetimation(?) och T fick ju faktiskt, till råga på allt, säga sina 4 sista siffror! Men hon är faktiskt tillräcklig gammal! Ha!
Massa skratt åt random people blev det! Ännu en lyckad kväll med T!

Idag blev det mer slappardag, var lite sliten efter igår! Men det blev pizza med T på eftermiddagen :) Mums.
Och en cigg med Åsa, vi ses allt för sällan! :( Synd att det inte blev längre stund!

Imorgon hoppas jag på en väldigt bra dag! Det blir det nog också!!

Hej på sig!

Älskling, you are the one! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0