Rubrik ja?!

Tycker det där med rubrik är riktigt överskattat, för ibland så har man ju ingen passande rubrik på sitt inlägg.
Men ändå så måste man efter ett inlägg (eller före) komma på en passande rubrik.
Helst en rubrik som gör så att folk faktiskt vill läsa ens inlägg.
Och hur gör man det? Kommer nog aldrig komma över det där med 20 besökare om dagen till min blogg.
Fast å andra sidan så kan ju det också bero på att inget av det jag skriver har någon större betydelse för de som läser!
Det är ju egentligen bara en massa blaha-text som jag själv inte ens förstår mig på!

Men även om jag skulle förstå mig på mina egna inlägg, så skulle ingen bry sig iaf.
Det är ju inte direkt världsomfattande problem jag sitter här och debatterar med mig själv om.

Kände att jag var tvungen att göra ett klagoinlägg.
Hoppas jag kanske får sympati-läsare nu. Haha.

Återgår till kaffedrickande och msn istället!
Mina trogna vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0