Friday the Segmon-way.

Alltid kul att vara hos Åsa och Nea, och dAAl ofcourse =)
Skrattade massa som vanligt :) Vi kan nog inte vara seriösa vi två, inte ens för en sekund. :P
Men kul har vi =)
Blir fan inte ofta bara :( Ändring på det blir!

Älskling jobbar, och det är så tomt utan honom, nu när han har haft ledigt i tre veckor, och sen hux flux så jobbar han igen.
Lite tråkigt eftersom jag är arbetslös just nu, finns inga jobb åt stackars mig. Eller gör jag något fel kanske?

Hoppas baby kommer hem tidigare idag, men ska väl inte hoppas för mycket :)

Har nyss kommit ur telen med Syrran efter ett samtal på ungefär 20 min =) Det var trevligt, eftersom vi inte pratar så ofta. Får försöka komma och hälsa på er i Sthlm :) Var också, fööör längesen :(

Har verkligen inte något viktigt alls att skriva ju!
Men jag avslutar med en bild på min alldeles egna heting ;D

Isn't she lovely? :)
You're the best <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Fröken C

Mina tankar, mitt liv och dess pusselbitar!

RSS 2.0